.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صنف احساسی

 جناب آقای لک، مسئول روابط عمومی سازمان نظام پرستاری کل کشور ایران...

 در طول تاریخ یکصد ساله ،پرستاران ایران، با بصیرت ،هوشیار وآگاه به مسائل صنفی و اجتماعی روز بوده اند و هستندواگر این قشر همانگونه که شما تحلیل می کنید " احساسی" می بودند، حماسه خرداد ۹۴ به نفع شماواحیانا بعضی از دوستان شما پایان می یافت.

 شما در مورخه ۹۴/۷/۱۳ به عنوان عضو شورای عالی و مسئول روابط عمومی سازمان کل ، مطالبی بهت برانگیز ودر عین حال قابل تامل را در حق پرستاران پر افتخار والبته مظلوم ایران اسلامی منتشر نموده اید که اهانت به شعور و تفکر پرستارانی است که با انتخاب آنان به این جایگاه رسیده‌اید .

 

 در چه سازو کار اجتماعی (در عرصه عمومی، صنفی) در سال 81 بسیج عمومی.برای رسیدن به حق داشتن سازمان صنفی مستقل شکل گرفت ودر سال 94 یک بسیج عمومی برای عدالتخواهی و تغییر

  

شما که معتقدید پرستاران ایران از جمله کسانی هستند که میشود آنها را با یک پیام عاطفی و احساسی در فضای مجازی هزاران، هزار به میدان کشید. بر این اساس ، احساس وهیجان در کنش صنفی پرستاران ایران تاثیر گذار است . 

 

 این مطالب تاسف بار وتحقیر آمیز را از فردی که هیچ گونه تحصیلات ابتدایی ونه آکادمیک داشت ، ویا از کوچکترین موقعیت وجایگاه اجتماعی برخوردار بود، می شنیدیم شاید می شد از کنارش عبور کنیم وبه آن بی توجه باشیم. اما وقتی از فردی همچون" لک" ، " مسئول روابط عمومی سازمان نظام پرستاری کل کشور و کاندیدای پر ادعای شورای عالی دوره چهارم" چنین مطالبی را می شنویم ، واقعا زبان قاصر از هرگونه اظهار نظر می باشد.

  شما جا خوش کرده گان قدرت هیچ گاه سعی نکرده ونمی کنید تا واقعیات روزمره " پرستاران" را به درستی به نظاره بنشینید وپس از رسیدن به درک مناسب از این واقعیات به نتیجه گیری عاقلانه ومنصفانه ونه فقط بر مبنای چهارچوب فکری وذهنی خود بپردازید.

 

 آقای لک، چرا به جای محکوم کردن" وزیر بهداشت" به خاطر توهین به پرستاران ایران، برداشت سخیف خود از رفتار اجتماعی پرستاران رشید ایران را " احساسی " می نمایانیدودر نتیجه گیری نهایی خود،چرا ازحماتشان تقدیرنمی نمایید،که ۱۲ سال اربابان شما را بر مسند نشاندند ، چراوضعیت معیشتی شان را سرو سامان نمی دهید وقبول دارم که یا اقدامی نمی کنید ویا آنچنان ناچیز است که به چشم نمی آید که راست و نیکو فرموده اند ..........از ماست که بر ماست ....

نصیری __ ارومیه

۱۳ مهرماه ۹۴

 

 





:: موضوعات مرتبط: آقای نصیری فعال پرستاری عدالت خواه , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی