.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

عرض سلام و ادب خدمت بزرگان و پیشکسوتان پرستاری

در تاریخ 94.6.23 در ساعت 21 جلسه معارفه هیئت مدیره دوره چهارم شهرهای چالوس و نوشهرو کلاردشت با نماینده محترم محترم این شهرها جناب آقای دکتر قاسم احمدی در محل دفتر ایشان برگزار شد.

در این جلسه بنده به اتفاق خانم جهاندار نایب رییس و خانم اسدالهی از اعضای هیئت مدیره به نمایندگی از سایر اعضا شرکت کردیم.

پس از شروع صحبت و انجام تعارفات اداری توسط نماینده محترم، اینجانب از ایشان درخواست کردم تا در چند محور تعیین شده و هماهنگ با سایر هیئت مدیره های استان جلسه را ادامه بدهیم و ایشان با کمال میل پدیرفتند. محورهایی که به آن پرداخته شد :

1. محکوم کردن بیانات وزیر در نحوه مخاطب قرار دادن قشر فهیم پرستاری در صحن علنی مجلس در تاریخ 94.6.4

2.درخواست اکید مبنی بر پیگیری اجرای صحیح و کامل قانون تعرفه گذاری بصورت سراسری و تامین بودجه آن از همان خزانه ای که در یک شب بودجه تحول نظام سلامت را تامین نمود!!

3. توقف طرحهای خلق الساعه مانند آموزشهای کوتاه مدت برای تربیت نیروهای غیر متخصص مانند کمک پرستاری 

4. پیگیری مطالبات و معوقات پرسنل زحمتکش پرستاری که در طول سال 94 تقریبا هیچ پرداختی نداشتند و در حتی از پرداخت علی الحساب نیز خودداری شده است.

5. توقف بدون قید و شرط طرح پرداختی مبتنی بر عملکرد و تا حصول نتیجه ، نظارت کامل توسط روسای بیمارستانها بر عادلانه بودن پرداختیها

6. پیگیری مکانی مشخص برای دفتر نظام پرستاری در شهرستان

7. دعوت از نظام پرستاری شهرستان در جلسات عمومی و مناسبتها

نماینده محترم جناب دکتر احمدی پس شنیدن صحبتهای بنده بلافاصله در ساعت 21.30 با جناب وزیر تماس گرفتند و موبایل در وضعیت بلندگو قرار دادند تا حاضرین هم شنونده باشند و بعد از معرفی حاضرین و طرح کلیات مسئله از وزیر خواستند که با بنده صحبت کنند که ایشان نیز پذیرفتند و حدود 20 دقیقه در مورد 5 محور اول از ایشان سوالاتی داشتم.

وزیر نیز در مقابل هر کدام از سوالات به سبک خود پاسخهایی داد.

مانند قصدم توهین به پرستاری نبود و میخواستم مثالی از تعرفه بزنم.! و یا از 6 سال قبل که قانون مصوب شد چند وزیر عوص شده است و اگر نمایندگانی که قانون را تصویب کردند برای آن بودجه نیز در نظر میگرفتند ما مشکلی با پرداخت نداشتیم! و طرح کمک پرستاری کاری کارشناسی از خودتان بود! و... 

در واقع ایشان حرفهای رسانه ای خود را مجددا بازگو کردند و به توضیحات و دلایل بنده نیز گوش دادند. و پس از حدود 20 دقیقه این مکالمه که توسط حاضرین نیز شنیده میشد به پایان رسید.

پس از اتمام مکالمه ، نماینده محترم فرمایش جالبی داشتند که بیان آن خالی از لطف نیست طرح تربیت معلم یکساله در دستور کار قرار گرفته است!!! ظاهرا بعد از پرستاران نوبت به معلمان خواهد رسید.

 این جلسه در ساعت 22.30 با قولهای مساعد دکتر احمدی در مورد پیگیری محورهای بحث در سطح کمیسیون بهداشت مجلس و دانشگاه علوم پزشکی مازندران به شرط حفظ ارتباطات دو طرفه و حفظ روحیه مطالبه گری با ذکر صلوات بر حضرت ختمی مرتبت و آل ایشان به پایان رسید. 

آرزومند اعتلای نام پرستار

محمد تیر . رییس هیئت مدیره نظام پرستاری چالوس و نوشهر 94.6.24

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار نظام پرستاري هاي كشور , ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : پنج شنبه 26 شهريور 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی