.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دوشنبه ششم مهرماه جناب آقای شریفی مقدم عضو شورایعالی نظام پرستاری و جناب آقای عمیدی، میهمان هیئت مدیره نظام پرستاری مشهد مقدس یودند. این جلسه با حضور تنی چند از اعضای هیات مدیره های شهرستانهای نیشابور، قوچان، کاشمر، انجمن صنفی فوریتهای پزشکی، کمیته پیگیری مطالبات پرستاری، کمیته دانشجویی پرستاری و پرستاران برگزار شد.

 آقای شریفی مقدم با تاکید بر اهمیت استان خراسان در نظام پرستاری کشوربیان داشتند: مهمترین هدف نظام پرستاری را دفاع از حقوق مردم در حوزه سلامت است و برای دستیابی به این هدف، شیوه ی نظام سلامت نیاز به اصلاح دارد. از جمله بخاطر کمبود پرستار در بالین و فشار کاری پرستاری ضریب خطا افزایش می یابد و حق مردم ادا نمی شود. استفاده از روشهای تبادل نظر، خرد جمعی و سعه صدر از راهکارهای ما است و رشد بیداری و آگاهی پرستاران از نکات قوت پرستاری امروز است که گاه با ایجاد تفرقه سعی در مقابله با آن می شود. نظام پرستاری جایگاه منافع حرفه ای است و نباید منافع شخصی در آن ارجحیت یابد. حفظ استقلال از مولفه های اساسی پرستاران عدالتخواه است که همین ویژگی موجب بقا و در عین حال اثر بخشی آن است.

آقای عمید روند تشکیل کمیته های پیگیری مطالبات پرستاری کشور، فعالیتها و دستاوردهای آن را بر شمردند. افزایش آگاهی پرستاران در زمینه قوانین مربوطه و تنظیم فعالیتهای بالینی بر مبنای آن، از روشهای دستیابی به اهداف پرستاری است.

در ادامه جلسه، حاضرین به طرح پرسشهای خود پرداختند که مدعوین توضیحات لازم را ارائه دادند. در پایان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، لوح تقدیر و پلاک یادبود دفاع مقدس به جناب آقایان شریفی مقدم و عمیدی که از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس هستند اهداء شد.

مشروح خبر متعاقبا به استحضار پرستاران گرامی خواهد رسید.

روابط عمومی نظام پرستاری مشهد مقدس

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار نظام پرستاري هاي كشور , ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی