.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

به همت مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی

 

دوره آموزشی یک ساله بهیاری در اردبیل آغاز شد

 

مدیر مرکز آموزش تخصصی شماره یک جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: برای اولین بار و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، دوره تخصصی یک ساله آموزش بهیاری در جهاد دانشگاهی اردبیل آغاز شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید جواد جبرئیل خادم عصر امروز در مراسم آغازین طرح آموزش بهیاری در اردبیل اظهار کرد: با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزاری دوره آموزش بهیار یک ساله (کمک پرستاری) توسط جهاد دانشگاهی در اردبیل آغاز شد.

 

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی از سه بخش آموزش نظری، عملی و بالینی تشکیل شده که اجرای بخش اول آن (تئوری و عملی) از امروز در اردبیل شروع شد.

 

مدیر مرکز آموزش تخصصی شماره یک جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل تبیین کرد: برگزاری این دوره در قالب چهار گروه با تفکیک زن و مرد در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌ریزی شده و با بهره‌گیری از مدرسان مجرب و با سابقه در حال برگزاری است.

 

جبرئیل خادم افزود: بخش تئوری در ساختمان مرکز آموزش علمی -کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان، میدان شفا برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه با تکمیل ظرفیت این دوره برای خانم‌ها، ثبت‌نام برای آقایان علاقمند به این دوره همچنان ادامه دارد، بیان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پورتال www.komakparastari.ir در این دوره ثبت‌نام کنند و یا جهت دریافت اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن 33253311 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/62010/ذ20/ف4004

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی