.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آن سوی خیالم کسی هست که برای او مینویسم....استاد و کاریزمای ما نانت گرم و ابت سرد و تنت سالم و ایمن از شر بدخواهان و در پناه خداوند قادر و متعال.

 

این روزهای نزدیک به انتخابات شورایعالی، عجیب حال و هوای خاصی در گروهای مجازی پرستاری ایجاد کرده ،از طهور نظریه پردازان تا اندیشمندان حزبی و فعالین صنفی، از بحث مناظرات گرفته تا صندلی داغ اقای صفری و یا جناح بندی های وابسته ، مستقل و عدالتخواه. آنهم در زمان رد صلاحیت های بهترین های عدالتخواه ی کشور (هسته اصلی خانه ی پرستار)،با دانستن و شناختن مستقل، وابسته و میانه رو مشکلات اصلی پرستاری امروز جامعه ی ما حل خواهد شد؟؟؟؟

 

کاندیدای مستقل یک استراتژی سوخته؟؟؟؟

 

کاندیدای حزبی و مستقل نه به خودی خود بد است و نه خوب. پاسخگویی کاندیدای حزبی به حزب و گروه خود( تیم جناب اقای میرزابیگی و عوامل وابسته به منافع ) زمانی واجد ارزش عمومی است که آن حزب آرمان‎ها و مطالبات واقعی پرستاران و پرستاری امروز ایران را شناخته و برای تحقق آن بکوشد وگرنه هر حزب دیگری هر اندازه هم منسجم باشد، اگر به منافع گروهی خود عمل کند ایراد دارد. کاندیدای مستقل هم اگر ضمن ارائه برنامه‎‎های مفصل در زمینه‎‎های مختلف، همراهان و همسویان خود را معرفی کند، می‎تواند مورد توجه پرستاران باشد یا که بر عکس نباشد ، بسته به مقبولیت افرادی دارد که به اون وابسته اند اما به اسم مستقل و در پشت پرده سیاه نمایی برای عوامفریبی دارند( کاری که الان در گروه های مناطره میخواهند به ان برسند، اما دوستان مسقل از اینکه بگویند تفره می روند و به این راحتی نمیتوانید با چند سوال وابستگی ان ها رو به تیم میرزا مشخص کنید). خب تمایل گروه مستقل بر همسویان سنتی و زیاده خواه مشخص و مسجل هستش ، پس بحث بر سر مستقل کسیت !!!به نقطه اول خود برگشت، گروه یا حزبی برای جلب نظر پرستاران به خدمت میرزا با رنگ و لعابی تازه و نو، 

 

 

سعی کردم با ادبیات دوستان همسو شوم اما این اخر حرف دلم که ادبیات خودش رو دارد و نمی شود ان را نادیده گرفت ، ان شالله تا حذف کامل تیم میرزابیگی، نجاتیان ، شمس، صفری و سایر عوامل وابسته و رهایی پرستاری از زیاده خواهی این اقایان و احیاء دیسیپلین پرستاری نوین کشور از هیچ مانعی برای افشاء گری در بین پرستاران شهرم و کشورم هراسی مرا نخواهد بود حتی به قیمت رد صلاحیت مجددم با وجود مدارکی که از اینجانب خواستند ، شورایعالی هدفی برایم نبوده و نیست، همین قد که ترس از حضور بزرگانی چون استاد شریفی مقدم ، عمید ، تاج الدینی و سایر فعالین صنفی بر دل و جانشان هست برای بنده و همه ی پرستاران کشورم کافی خواهد بود اگرچه فقدان این عزیزان ضایعه بزرگی بر پیکره ی عدالتخواهی کشور است ،سحر نزدیک است . بنظر بنده در فرصت باقیمانده ساکت نشستن جایز نیست، بیانیه های پیگیری تایید قاطعانه صلاحیت دوستان خانه ی پرستار که به حق هم اصلح ترین در پرستاری عدالتخواه هستند در چند روز باقیمانده رو مهمترین برنامه ی کاری خود در هیات ها قرار دهیم و بیانیه ها رو به تمامی مراجع ذیصلاح فاکس کنیم تا هویت کسانی که در این امر مته به خشخاش میگذارند بیشتر از پیش بر همگان مشخص شود.

 

 

سلیمان نارویی

رییس هیات مدیره ی نظام پرستاری زاهدان و حومه

 





:: موضوعات مرتبط: اقاي نارويي رييس هييت مديره نظام پرستاري زاهدان , ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی