.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

عنوان ریاست یک اسم و کلمه ای بیش نیست

اینان نمیتوانتد تفکرات مرا بگیرند.

 

صرفا جهت اطلاع همکاران محترم پرستاری کل کشور که در جریان تحت فشار قرار دادن اینجانب مبنی بر استعفاء م از ریاست هیات مدیره زاهدان قرار دارند.

به جرم عدالتخواهی یا مهندسی انتخابات و یا هر دو ، قضاوت با شما!!!

 

جلسه داخلی هیات مدیره ی زاهدان امروز در تاریخ 1394.07.01 در محل دفتر هیات مدیره در ساعت 13 تشکیل شد. در ابتدا تعدادی از همکاران هنوز نیامده بودند، جلسه همان ابتدا با بحث و جدلی که کاملا مشخص و غرض ورزانه بود توسط اقای واحدی نایب رییس این دوره شروع شد و این جانب سلیمان نارویی رییس هیات مدیره ی این دوره رو به باد انتقاد گرفت ، انتقاداتی که کاملا برنامه ریزی شده و با اعمال فشار از جانب زیاده خواهان پرستاری حاکم بر ایشان و مهندسی انتخابات بودش ، بحث بر سر ماندن اینجانب در سمت رییس هیات مدیره یا استعفاء ی اینجانب بالا گرفت، جناب اقای واحدی با اصرار بر رفتن اینجانب و تهدید گروه در صورت عدم کنار گذاشتن اینجانب به استعفاء ی خودش گروه را مجاب به اینکار کرد. حال دلایل واهی دال بر برداشتن اینجانب و تعیین رییس جدید را به استحضار شما همکاران میرسانم،قضاوت با شما...

 

1. چرا این جانب از مواضع عدالتخواهانه ی خود کناره گیری نمیکنم ؟؟؟؟ و چرا در گروه عدالتخواهان فعالیت کرده و چرا از جناب شریفی مقدم حمایت میکنم (کنکاش و تجاوز به حریم شخصی یم).

 

2. چرا عملکرد سازمان نظام پرستاری و در راس ان جناب میرزابیگی رو نقد میکنم و دایم به دفاع از عملکرد میرزابیگی پرداختند.

 

3. چرا رییس هیات مدیره بایست از بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان باشد ما که تعداد بیمارستان هایمان در علوم پزشکی بیشتر است ( انگار بحث قشون کشی و جنگ رو در نظر گرفته بودند). مگر هیات مدیره ی پرستاری مستقل و صنفی نیست ، بنابراین نبایست فرقی داشته باشد که رییس هیات مدیره از پرستاران طرحی باشد یا رسمی ، خصوصی یا دولتی ، مگرنه که اراء تعیین کننده س و میزان ارای پرستاران هست نه نوع بیمارستان و مسایل مطرح.

 

4. چرا مشکلات شیفت شب پرستاران دانشگاه علوم پزشکی از قبیل نداشتن محل خواب مناسب اعم از نداشتن فضای درست و تخت خواب و اینکه چرا در طی شب حق خواب نداشته باشند را در گروه صنفی شان مطرح کرده ام؟؟؟؟ و مصلحت اندیشی نکرده ام

دقیقا مصلحت چه کسی را بایست در نظر میگرفتم؟؟؟

_ مصلحت روسا 

_مصلحت پرستاران 

قاعدتا که مصلحت پرستارانی که به اینجانب اعتماد کرده و رای داده اند و نداده اند برای من مهمتر از مصلحت روسا هست . در واقع ما و روسا بایست در خدمت پرستاران باشیم . بنابراین اگه انتقادی هست بایست شنوا باشند و اقدام در جهت رفع ان انجام دهند.

پس اگر در خاموشی باشم ایا نیاز به وجود هیات مدیره احساس میشود؟؟؟؟

اینجانب در پایان 2 ساعت بحث و جدل که توام با خشونت صوتی که بی نتیجه هم بود و از اول کمر همت بر رفتن من بسته شده بود، بنده بر مواضع حق خواهی و ایده و تفکرم باقی مانده و عقب نشینی نکردم و از سمت خود استعفاء ندادم و اقای واحدی اصرار بر رای گیری مجدد بر انتخاب مجدد ریاست داشتند ، همینانی که کمتر از یکماه پیش خود مرا بعنوان رییس هیات مدیره برگزیده بودند. در زمان رای گیری بنده به علامت اعتراض جلسه رو ترک نمودم و بعد طبق پیام خود اقای واحدی مطلع شدم که اقای سندگل بعنوان رییس هیات مدیره بدون حضور بنده انتخاب شدند که اینجانب برایشان آرزوی موفقیت در این سمت را دارم و امیدوارم که ایشان در انجام این مسوولیت موفق و موید باشند و خود جناب اقای واحدی در سمت قبلی شان بعنوان نایب رییس هیات مدیره ابقاء شدند و اقای سهل ابادی بعنوان دبیر انتخاب گردید.

این جانب این ظلم را به جانب خود ندانسته بلکه به جامعه ی پرستاری زاهدان دانسته که بدون توجه به ارای آنان و بنابر یکسری اعمال فشارها و دست های پنهانی میرزا و همدستانش به آنها وارد شده است.

در پایان اینجانب از تمامی پرستارانی که در ماه مبارک رمضان و با روزه داری به پای صندوق های رای امدند و به اینجانب رای دادند کمال تشکر و قدردانی و سپاس خود را اعلام مینمایم و حق قانونی خود دانسته تا در جهت روشن شدن اذهان عمومی این متن را نوشته و در گروهای پرستاری و صنفی قرار دهم تا تمام پرستاران شهرم و کشورم بدانند چه کسانی و با چه تفکری در فکر حل مشکلات انان خواهند بود .

بنده درسته که از ریاست به ناحق کنار گذاشته شدم اما هنوز عضو هیات مدیره ی زاهدان ، خاش و سراوان هستم و اماده ی شنیدن نظرات و پیشنهادات شما همکاران گرامی برای بهبود وضعیت معیشتی و اعتلای جایگاه حرفه ای پرستاری هستم البته اگر دست

های پنهان بگذارند...

 

اینان نمیتوانند تفکرات مرا بگیرنند

 

موفق و موید باشید

 

 

 

بنده از لحاظ قانونی هنوز رییس هیات مدیره ام و اقای واحدی و دوستان در رابطه با این کار غیر اخلاقی شان پاسخگو باشند

 





:: موضوعات مرتبط: اقاي نارويي رييس هييت مديره نظام پرستاري زاهدان , ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : پنج شنبه 2 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی