.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سلام دوستان

ویرایش 3 ، 94/626

کلیت اهداف مشخص است اما باید مکتوب باشد تا همه دوستان در جریان باشند تا هم افزایی و هماهنگی داشته باشیم.

 

اولویتهای برنامه ها و استراتژی بر اساس دو آیتم اولویت اهمیت و اولویت زمانی میباشد.

موارد براساس اولویت زمانی است. البته انتخابات شورای عالی را عنوان نمیکنیم و فارغ از نتیجه انتخابات موارد ذیل را در نظر داشته باشیم. این موارد باید به اطلاع مسولین ذی ربط در وزارت بهداشت هم برسد تا اقدامات مقتضی را صورت دهند و اتمام حجت با وزارت صورت پذیرد:

1-توقف و جمع آوری هرچه سریعتر طرح تربیت 10000 پرستار تجربی یکساله با عنوان کمک پرستار(بهیار). هدف این طرح چیزی جز تضعیف پرستاری آکادمیک نیست و این به ضرر سلامت مردم و جامعه است. (در مورد لزوم وجود نیروهایی که امور اولیه بیماران را انجام دهند همان کمک بهیاران قبلی کافی هستند و در صورت لزوم میتوان آموزش آنان را کامل تر نمود.)

2-کلید خوردن پایلوت تعرفه های پرستاری؛ پایلوت فقط به منظور رفع نواقص و نه رد قانون مجلس. شروع پایلوت از مهر ماه 94 به مدت نهایتا تا انتهای سال همراه با انجام اصلاحات احتمالی.

3-گنجانده شدن بودجه تعرفه پرستاری در بودجه سال 95 وزارت بهداشت نهایتا تا انتهای مهر ماه 94 .

4-برگزاری تجمع بزرگ و گسترده پرستاران بالین ، آموزشی و دانشجویان پرستاری سراسر کشور در مقابل ساختمان وزارت بهداشت در صورت محقق نشدن سه مورد فوق در آبان ماه.

5-تدوین طرح تحول پرستاری توسط فعالین و صاحب نظران پرستاری، از هم اکنون تا آذر ماه و ارایه آن به مسولین از طریق شورای عالی دور چهارم.(تحول سلامت بدون تحول در وضعیت پرستاری شکست خورده و بی معنی است و رضایت مردم را در بر نخواهد داشت.)

6-ورود در انتخابات مجلس شورای اسلامی در بازه زمانی بعد از انتخابات شورای عالی تا برگزاری انتخابات مجلس در سال 94 به منظور فرستادن چند نماینده از پرستاران و ابقای نمایندگان غیر پرستاری که پیگیر حقوق پرستاران بودند به مجلس از سراسر کشور و مناطق مستعد. و همینطور پیشگیری از ورود نمایندگانی که در کمیسیون بهداشت و درمان و کمیسیون اصل 90 مجلس بودند و عملا کاری در جهت احقاق حقوق پرستاران انجام ندادند.

 

ادامه برنامه ها در سال 95 براساس شرایط جدید و تحقق یا عدم تحقق اهداف تعیین شده.

 





:: موضوعات مرتبط: علي نسائي : فعال پرستاري عدالت خواه قزوبن , ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : پنج شنبه 26 شهريور 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی