.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 گروه: استان زنجان

 

ساعت: 16:26منتشر شده در مورخ: 1394/07/05شناسه خبر: 453652

 

امام جمعه ابهر:

 

پرستاران باید ابتدا پرستار خود باشند

 

امام جمعه ابهر در دیدار با پرستاران نظام پرستاری شهرستان ابهر آنان را به تقوی الهی دعوت کرد و گفت: شما پرستاران باید ابتدا پرستار خود باشید.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابهر۲۴ حجت الاسلام رحیمی در دیدار با پرستاران نظام پرستاری شهرستان ابهر با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خداوند در قرآن کریم دستور داده است که خودتان را دریابید. اگر انسان بتواند خودش را دریابد، جامعه انسانی را نیز درک خواهد کرد.

 

وی در ادامه به برخی رذایل اخلاقی اشاره کرد و افزود: اگر شما پرستاران راقب خودتان نباشید، میکروب های بدچشمی، بدفکری و بد مغزی وارد جانتان خواهد شد که در این صورت جان انسان ها دچار سرطان لاعلاج خواهد شد.

 

امام جمعه ابهر در ادامه توصیه های اخلاقی به پرستاران، تاکید کرد: بزرگترین صدقه شما این است که بیماران را جزء خانواده خود بدانید.

 

حجت الاسلام رحیمی گفت: برخی رفتارهای به ظاهر پرخاشگرانه خانواده بیماران، ناشی از فشارهای روانی وارد شده به آنان است. لذا شما پرستاران باید در مقابل آنها صبور و شکیبا باشید.

 

وی ضمن قدردانی از نظام سلامت تصریح کرد: این طرح بزرگ که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره داشتند ، ایراداتی نیز دارد که باید هر چه سریعتر رسیدگی و رفع گردد.

 

امام جمعه ابهر با ناعادلانه خواندن فاصله درآمدی پزشکان با پرستاران تاکید کرد: مسئولان باید با کار کارشناسی، درصدد رفع این فاصله و عادلانه کردن آن اقدام کنند.

 

رحیمی یکی از دلایل این موضوع را رابطه بین تعداد بستری ها با درآمد پزشکان عنوان و تصریح کرد: این کار باعث شده است تا برخی از پزشکان به هر دلیلی مراجعه کنندگان را بستری کنند.

 

انتهای پیام/

 

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار نظام پرستاري هاي كشور , ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : پنج شنبه 9 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی