طرح تحول سلامت در تنگنای بودجه ای دولت اجرا شد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح بیمارستان عرفان نیایش، افزود: من به عنوان مسئول اجرایی، فکر می‌کنم یکی از شریف‌ترین و خادم‌ترین اقشار جامعه پزشکان هستند و هیچ بخشی از نخبگان کشور به آن میزان که پزشک خدمت می‌کند تا این اندازه بین مردم مورد اعتماد و دلسوز نیست و نباید به مسائل حاشیه‌ای فکر کرد.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت، گفت: این طرح با هدف کاستن از مشکلات مردم در حوزه سلامت اجرا شد و در این مسیر، وزیر کاردان، دلسوز و پرتلاشی همچون دکتر هاشمی این کار را بر عهده گرفت که چند شب گذشته در صدا و سیما ایشان را عصبانی کردند و من تعجب کردم چون این هنر آنها بود که توانستند ایشان را عصبانی کنند.

جهانگیری با بیان اینکه دولت در تنگنای بودجه توانست طرح تحول سلامت را اجرا کند، ادامه داد: در زمان تحریم‌ها و کاهش قیمت نفت و بدهی های دولتی این طرح را انجام دادیم و همچنان در ادامه آن مصمم هستیم اما نیاز است که به طور مرتب بازخورد اجرای آن از جامعه گرفته شود و در صورت نیاز اصلاحات انجام گیرد.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید میدان‌دار اقتصاد کشور باشد، افزود: یکی از زمینه‌هایی که نیاز است بخش خصوصی به آن ورود کند حوزه درمان است و ما از این ورود به طور جدی حمایت می‌کنیم چرا که بخش خصوصی می‌تواند معجزه کند.

جهانگیری یادآور شد: یکی از دلایلی که بخش خصوصی غیرپزشک کمتر در حوزه درمان ورود پیدا کرده مسئله کسب مجوزها است و این کسب مجوزها در فضای کسب و کار باید اصلاح شود.

وی افزود: از طرف دیگر در سیستم اجرایی کشور باید افراد متناسب با کار فعالیت کنند و در کنار تیم مدیریتی پزشکان باید تیم مدیریتی با تخصص‌های دیگر نیز وجود داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : یک شنبه 28 آذر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی