شرط تحقق مطالبات پرستاری/بخش خصوصی و دولتی جدا از هم نیستند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری ، در این دیدار ، دکتر نامدار ریاست مرکز فوریت ها ضمن خوش آمد گویی ، نسبت به ارائه آمار و اطلاعات جدید ازسیستم فوریت های پزشکی و همکاری هرچه بهتر حوزه بیمارستانی و درمانی پرداختند.

در ادامه آرمین قناعت رئیس  هیئت مدیره نظام پرستاری  قزوین در صحبت های خود در مورد جلساتی که با مسئولان استانی ازقبیل مدیران کل سازمان ها ، نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه در استان گزارشاتی ارائه نمود.

قناعت با تاکید بر هم دلی و هم گرایی پرستاران در بخش های مختلف از قبیل بیمارستان ها و حوزه های خصوصی ، دولتی و ارتش در راستای مطالبات مشترک مطالبی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

آرمین قناعت در ادامه افزود: از انتقادات و پیشنهادات در حوزه های مختلف چه در بخش خصوصی و دولتی استقبال می‌کنیم و واژه پرستار شامل همه بخش هاست و مختص قسمت یا فقط خود پرستاران نیست و تمامی بخش ها ازجمله بیهوشی ، فوریت ها، اتاق عمل و… شامل واژه پرستار و نظام پرستاری می شود.

در پایان تدابیر و همفکری به اتفاق مدیران پرستاری و مسئولین در مورد جشن روز پرستار و برگزاری هرچه با شکوه تر آن در روز پرستار اندیشیده شد.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : دو شنبه 17 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی