.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری؛

اجرای قانون مشاغل سخت پرستاری به نفع سلامت مردم است/ وزارت بهداشت شانه خالی نکند

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور گفت: مجلس هر قانونی تصویب می کند جهت منافع ملت است و اجرایی نشدن قوانین مساوی با تخلف دولت از مصوبات مجلس شورای اسلامی است.
 

وحید نصیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، اظهارداشت: مجلس عصاره فضائل این ملت است و این یک امر شرعی و اجتماعی است. مجلس مورد تایید ولایت فقیه است و نمایندگان با رای ملت بر سر کار آمده اند. 

وی با عنوان این مطلب که قوانین برای رفاه حال مردم تصویب می شوند، گفت: قوه مقننه اگر قانون را تصویب می نماید قوه مجریه نیز باید آن را اجرایی نماید و اگر اجرا نشود باید به دلایل اجرایی نشدن آن رجوع شود.

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور ادامه داد: تصویب قانون مشاغل سخت و زیان آور جهت سلامت جسمی و روحی پرستاران و به تبع آن دریافت خدمات درمانی بهتر برای بیماران است. زمانی که کلمه ارتقاء آورده می شود به این معنی است که خدماتی که قرار است ارائه شود، ارتقاء یافته و بهتر از قبل باشد.

وی بیان کرد : متاسفانه به دلیل اجرا نشدن قانون مشاغل سخت و زیان آور برای پرستاران قطعأ آنان به دلیل حجم کاری زیاد و اتفاقات روزه مره و در معرض بیماری های خطرناک قرار گرفتن، از سلامت جسمی و روحی خوبی برخوردار نبوده و به همین دلیل خدمات درمانی ارتقاء یافته و شایسته ای به بیماران ارائه نمی دهند.

نصیری در پایان افزود: وزارت بهداشت برای ارتقاء خدمات درمانی به مردم باید جهت اجرایی شدن این قانون برای پرستاران بکوشد و به دلیل مشکلات مالی و... از اجرایی شدن این قانون سر باز نزند تا پرستاران  بتوانند با روحیه و سلامت جسمانی بهتری به مردم خدمات درمانی ارائه دهند.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی