.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نمونه ای بارز از تصمیمات سلیقه ای در انتخابات شورای عالی نظام پرستاری 

http://khp.ir/NewsDetails.aspx?id=1774#

سلامت نيوز:کريم عابديني پرستار باليني و عضو خانه پرستار طي يادداشتي به سلامت نيوز ضمن اعلام انصراف خود از حضور در شورايعالي نظام پرستاري نوشت : اينجانب کريم عابديني پرستار بالين و عضو شوراي خانه پرستار در انتخابات هيئت مديره نظام پرستاري شرکت کردم که مانند ساير اعضاي خانه پرستار بناحق رد صلاحيت شدم .

 

با توجه به سليقه اي و فرمايشي و سفارشي بودن اين رد صلاحيت از هياتهاي نظارت و اجرايي خواستم که مرجع رد صلاحيت اينجانب را اعلام کنند که اينکار را نکردند .

 

در انتخابات شوراي عالي همين دوره شرکت کردم که در کمال ناباوري ديدم تاييد صلاحيت شده ام.

 

اينجا يک سوال اساسي پيش ميايد که چگونه فردي براي شرکت در هيئت مديره رد صلاحيت ميشود اما در مرحله شوراي عالي تاييد صلاحيت ميشود؟

 

اگر خلاف اين حالت بود شايد کمي قابل توجيه بود زيرا شوراي عالي سطحي بالاتر و مهمتر و حساستر است اما امکان ندارد فردي براي حضور در هيئت مديره صلاحيت نداشته باشد اما براي شوراي عالي واجد صلاحيت شناخته شود.

 

اين يک بام و دو هوايي نشان از تصميم سليقه اي نه قانوني حضرات در بحث تاييد صلاحيتها دارد.

 

موضوع بعدي رد صلاحيت آقايان شريفي مقدم و عميد و تاج الديني و نظري است که دبيرکل و اعضاي شوراي مرکزي خانه پرستار هستند. اين عزيزان نه در قالب فعاليت در خانه پرستار و نه در فعاليتهاي شخصي هيچگونه تخلف قانوني و راي محاکم قضايي بر عليه خود را ندارند.

 

آقاي شريفي مقدم مورد اعتماد و محبوب جامعه پرستاري و انتخاب طبيعي آنان براي پيگيري امور صنفي است چه تاييد صلاحيت بشود چه نشود و در شرايطي که ايشان و دوستان بزرگوار شوراي مرکزي خانه پرستار صلاحيت حضور در شوراي عالي را نداشته باشند بنده به طريق اولي خود را از اين حضور رد صلاحيت کرده و انصراف خود را از کانديداتوري اين انتخابات اعلام ميکنم.

 

حاشا که آقاي شريفي مقدم صلاحيت شرکت در شوراي عالي نظام پرستاري را نداشته باشد اما من که شاگرد کوچک راه عدالتخواهي ايشان هستم صلاحيت اين حضور را داشته باشم.

 





:: موضوعات مرتبط: جناب عابديني فعال پرستاري عدالت خواه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : سه شنبه 14 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی