.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

واقعا کسی نیست که به سوالات بی پاسخ بنده جواب بدهد ؟ 

من در مرحله اول انتخابات و در انتخابات هیئت مدیره رد صلاحیت شدم . کاندیداتوریی که برنامه ای برای ادامه ان نداشته و همه دوستان شاهدند که شرط بنده برای ثبت نام انصراف دادن بود . در این دوره برخلاف انتظارم رد صلاحیت شدم . در انتخابات شورای عالی با یقین به رد صلاحیت شدن کاندیدا شدم اما بر خلاف انتظارم تایید صلاحیت شدم . 

سوالم این است که من اگر صلاحیت حضور در هییت مدیره نداشتم چگونه صلاحیت حضور در شورای عالی دارم ؟ 

حاشا که من صلاحیت حضور در شورای عالی را داشته باشم اما اقای شریفی مقدم و عمید و تاج الدینی و نظری این صلاحیت را نداشته باشند . 

صلاحیت شورای عالی به حضور شریفی مقدم است . 

من برای اعتراض استعفا میدهم و صاحبان رای هیئت مدیره ها را به وجدان و شرافتشان سوگند میدهم که به تلافی این ظلم واضح به پرستاری منافع شخصی و گروهی را کنار گذاشته و استخوان دارهای عدالتخواهی را به شورای عالی بفرستند تا بازیگران سالوس از ابزار قرار دادن نظام پرستاری قطع امید کنند.

 





:: موضوعات مرتبط: جناب عابديني فعال پرستاري عدالت خواه تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی