.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

جناب نارویی نمدونید چه بلایی سر من اوردن 

من تو هنگ موندم خدا میدونه چجوری تو.امل نفوذ کردن

جلساتی گذاشتن در زمانی که عموی من فوت کرده بود 

که من نبودم در استان چنان اعضای امل در شستشوی مغزی اونا قرار گرفتن که نگو

جالبه از امل فقط من در شورا کاندید شدم نمیدونم چجوری اینارو قانع کردن که ب اشون ذای میگیرن خدا میدونه

خدا شر دشمنان رو به خودشون برگردونه انشاالله

من در چند روز اتی سرح مفصل رو براتون میذارم

دوستان من واقعا مشکل برخوذدم شما حواستونو جمع کنید

من اعتماد زیادی کردم

اینا با شعار عدالتخواهی اومدن وهمه میدونن که به واسطه من رای اوردن

خودشون اقرار دارن

الان میگن عدالتخواهی کیلیویی چند پرستاران مستقل

همونزمان که ایشون رد صلاحیت شدن خواستم انصراف بدم ولی دستور دادن نه الانم به دستور ایشون موندم 

هر کاری که فکر کنید انجام دادم ولی زرق و برق دنیا خیلی بهتره 

خدا خودش کمک کنه البته من از قبل پیش بینیم ابن بوده که فقط برای تبلیغات هم که شده دوستانمون رو بر میگردونن انشاالله 

همکاران من تمام مطالب رو پاک کردم برای منم دقیقا همین خربه رو به کار بستن مثل اینکه نقشه هاشون تمومی ندا ره

برای من دروغ بستن که تکرو هست و به بقیه اعضا توجه نمیکنه و هرکار دلش میخواد میکنه نمیدونم برای نارویی عزیز چه دروغهایی گفتن

خدا کنه مجاهد هم باشیم وخدا مارو در صف مجاهدین قرار داده باشه 

مظلوم.امل 





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : پنج شنبه 2 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی