پرستاران خوب میدانند چه کسانی نمایندگان واقعی آنها هستند!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سلامت نیوز-*دعیر بوعذار:انتخاب همیشه یک اصل و یک قانون برای جوامع پیشرفته و متمدن بحساب می اید و فصل الخطاب تمام اختلافات است .

متاسفانه عده ایی ! چندین دوره از صداقت و حسن نیت پرستاران سوء استفاده کرده و یک نظام صنفی بجای حمایت از پرستاران و اهداف سازمان سعی کردند در این مدت فقط بفکر منافع شخصی و تبدیل سازمان به بنگاه معاملاتی و اقتصادی که بیشترین سود و سرمایه به منافع شخصی خود سرازیر کردند !

مگر میشود پرستار امروزی فراموش کند که گروه چند نفره ادواریی چه بلاهایی از طریق تعاونیهای مسکن ارومیه . مشهد . کرمانشاه و......وارد کردند !پرستاران مال باخته که ماحاصل زحمات چندین ساله خود را به امید صاحب خانه شدن! دار و ندار خود را فروختند و تقدیم کسانی کردند که خود را حامی آنها عنوان میکردند !

پرستاران خوب میدانند چه کسانی نمایندگان واقعی آنها هستند و چه کسانی فریاد سوزناک مظلومیت پرستاری را سر میدهند . پرستاران درک و شعور دارند و میفهمند که برخی گروهها که جهت خوش خدمتی دست به هر اقدامی علیه پرستاری زده تا اربابان نظام سلامت را از خود راضی نگه دارند !

بینش بالای پرستاری در اکثر شهرها در انتخابات نظام پرستاری ثابت کرده که خوب سره را از ناسره تشخیص می دهد و آن کسی که در دنیای مجازی فریاد از روی کنایه ( من پرستار صلاحیت دار هستم !) نسبت به پرستارانی که مقرضانه و بخیال خاموش کردن فریاد مظلومیت پرستاری رد صلاحیت شدند !

غافل از اینکه خودشان مهر باطل شد بر پیشانی از طرف پرستاری گرفتند و الان خود را نماینده و منتخب جامعه پرستاری در وزارت خانه می دانند در حالی که مقبولیت و مشروعیت خود را در بین پرستاران در اردیبهشت ماه 94 دریافت کردند .


سلامت نیوز: پرستاران خوب میدانند چه کسانی نمایندگان واقعی آنها هستند!




:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : شنبه 22 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی